Reklamacje

Najczęstsza przyczyną składania reklamacji są uszkodzenia w transporcie do klienta. Z oczywistych powodów nie jesteśmy w stanie kontrolować tego procesu w całości, dlatego zawsze zwracamy szczególną uwagę naszym klientom na moment odbioru przesyłki.

 

Jeśli w chwili doręczenia paczka nosi ślady otwarcia, wgnieceń, rozdarć, albo jest oklejona inną niż nasza firmowa taśma pakowa poproś kuriera o otworzenie w jego obecności.
Spieszymy wyjaśnić, że jest to Wasze prawo i kurier ma obowiązek je zrealizować.

 

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody, lub odmówić przyjęcia paczki.
Nie jest to niezbędne do uznania reklamacji, ale znacząco ułatwia rozwiązanie sprawy.

 

Aby uniknąć pomyłek w druku, przed przystąpieniem do realizacji zlecenia zawsze prosimy klienta o akceptację projektów. Zaakceptowane projekty (zawierające wymiary nadruków, kolory, ilości) stanowią wyjściowy dokument do stwierdzenia czy zamówienie jest zgodne z oczekiwaniami klienta. Dlatego też uczulamy naszych klientów, aby podczas akceptowania projektu zawsze zwrócili uwagę na poprawne rozmieszenie logotypów, wartości kolorów, sposób i technikę nadruku.

 

Nasze zaangażowanie i dbałość o detale sprawia, że reklamacje stanowią ułamek ogólnej liczby zamówień, a każda z nich jest rozpatrywana szybko i bezkonfliktowo.